h1

Om «Han gutten»

28. desember 2011

Det er sikkert noen som lurer på hvem «han gutten» bak denne bloggen er, så her skal dere få et lite innblikk i hvem jeg er! Av hensyn til meg selv og min egen anonymitet velger jeg bare å kalle meg «han gutten» inntil videre, men skulle det være noen ønske om noe mer person kan jeg eventuelt avsløre pseudonymet mitt etter hvert!

Jeg startet mine dager i Oslo, og det er her jo holder til nå også. Da jeg var tretten oppgraderte vi livene våre, og turen gikk fra øst til vestkanten. Nå er jeg blitt hele 21 år, og dagene går mest til studier, jobb og venner, men jeg unner meg fortsatt noen fyllekuler i beste østkant-stil, byturer i beste vestkant-stil og andre trivielle ting som definitivt ikke er veldig interessant for hverken dere eller meg!
Da jeg var tretten oppgraderte jeg ikke bare levestandarden min, men også legningen min. Jeg var stormforelsket i en kamerat, enda ingen visste at jeg likte gutter. Det gikk opp for meg at jeg var bifil, og etter å ha fortalt drømmegutten at jeg elsket han forsvant han fra livet mitt, og jeg måtte starte på nytt.

Etter hvert som jeg vokste opp fikk jeg sansen for sex, både det å ha sex og det å snakke om sex. Følelser ble også et interessant tema, og mange endeløse kvelder ble tilbrakt med venninner og jentesnakk, før jeg stakk til kompiser for å se de nyeste skrekk- og actionfilmene som var kommet ut. Det var i denne perioden jeg ble kjent med Carrie, Charlotte, Miranda og Samantha i Sex and the City. Og så må man ikke glemme Mr. Big, min store kjendisforelskelse. Jeg forelsket meg i serien, og den har fulgt med meg siden den gang, og jeg er fortsatt en trofast seer den dag i dag.

Jeg kan skjønne at jeg virker veldig feminin nå, men det er langt i fra sannheten. Jeg elsker fortsatt skrekkfilmer, eventyr og andre gutte-ting, men noen jente-ting må man ha med seg i livet!

Musikk er en veldig viktig del av meg, som med veldig mange andre, og jeg takker ikke nei til festival- eller konsertinvitasjon. Jeg hører veldig mye på det som er inn, det som er ut, og stort sett alt i mellom. Mange av mine nærmeste pleier å spøke med musikksmaken min, for jeg skammer meg ikke over å si at jeg kan høre på gamle Britney-sanger, så vel som Metallica eller Kurt Nilsen.

Når vi kommer til sex vil jeg ikke si at jeg er veldig erfaren, men litt er jeg selvfølgelig. Det har blitt et par sexpartnere siden jeg debuterte som 15-åring, og jeg har prøvd en del rare ting på en del rare steder. Jeg er derimot veldig flink til å snakke om sexrelaterte temaer, så der kan jeg vel kalle meg erfaren.

Noe mer en dette vet jeg ikke om jeg kan fortelle dere, jeg vet jo ikke hva dere er interessert i å vite. Skulle det være noe annet dere lurer på, så er det bare å legge igjen spørsmålene deres her, så kan jeg svare på de ved en senere anledning!

Jeg håper dere har lyst til å ta en tur innom her igjen ved en senere anledning for å se hva jeg har å dele. Håper alle har en fin romjul, og ønsker alle et godt nytt år med masse sex, følelser og gode opplevelser!

Legg igjen en kommentar